Badania i rozwój publiczności - szkolenie
Gdzie?Badania i rozwój publiczności, czyli jak poznawać potrzeby odbiorców i skutecznie na nie odpowiadać - szkolenie (29-30 listopada)
To już drugie, praktyczne warsztaty z przeprowadzania badań nad odbiorcami. Na pierwszym spotkaniu cieszyliśmy się dużą frekwencją i ogromnym zainteresowaniem uczestników, czas to powtórzyć!
Jeśli kiedykolwiek zmagaliście się z trudnością dotarcia do konkretnej lub specyficznej grupy odbiorców, a utarte schematy i sztywne statystyki nie przyniosły wymiernych korzyści, to spotkanie jest właśnie dla Was. Będziemy inspirować do zaangażowania w kreatywne działania, prezentować dobre praktyki oraz sieciować różne osoby i środowiska.
Warsztaty to dwa dni, szesnaście godzin i niezliczona ilość wiedzy. W kameralnym gronie wspólnie z ekspertem Łukaszem Maźnicą postaramy się spojrzeć na publiczność z innej perspektywy. Wiedza zdobyta podczas praktycznych warsztatów z pewnością ułatwi przygotowanie przez Was oferty spełniającej oczekiwania osób, o których uwagę chcielibyście zabiegać.
W formule współpracy i kreatywności, poprzez rozmowę i empatię zamienimy wiedzę na konkretne pomysły, projekty i działania. Przekonamy się, że praca w interdyscyplinarnych zespołach to doskonałe narzędzie do wymyślania innowacyjnych rozwiązań.
Po spotkaniu uczestnicy będą w stanie w łatwy sposób zaplanować i zrealizować badanie publiczności nastawione na doskonalenie oferty. Będą potrafili formułować trafne pytania badawcze oraz przygotowywać scenariusze badań, a ponadto zdobędą umiejętności zespołowego wyciągania wniosków z badań, które w łatwy sposób zamienią na konkretne i twórcze pomysły, dotyczące przyszłej oferty.
Każdy z uczestników otrzyma certyfikat potwierdzający zdobyte umiejętności.
Spotkanie poprowadzi Łukasz Maźnica – partner w agencji Hearts & Heads, badacz, moderator procesów kreatywnych oraz trener design thinking. Z wykształcenia ekonomista ze specjalizacją z ekonomii kultury. Jako mentor i doradca od dziesięciu lat współpracuje z firmami, instytucjami publicznymi i organizacjami pozarządowymi, wspierając klientów w lepszym rozumieniu potrzeb i oczekiwań odbiorców. Jako wykładowca współpracuje z AGH w Krakowie, gdzie prowadzi zajęcia z design thinking dla studentów teleinformatyki oraz informatyki społecznej.
Informacje organizacyjne:
Kiedy? 29-30.11.2023 r., godz. 9.00-17.00 (szkolenie obejmuje 2 dni po 8 godzin)
Gdzie? Spichrz Zbożowy, II piętro
Dla kogo? warsztaty dedykowane są dla organizacji pozarządowych, kadr kultury, osób z działów marketingu i komunikacji, edukacji, obsługi widowni
Cena: 50 zł
Zapisy: kliknij TUTAJ!
______________________
Kalendarz wydarzeń odbywających się w Bydgoszczy miej zawsze pod ręką dzięki aplikacji mobilnej (Android i iOS).
______________________
Informacje o wydarzeniach przesyłajcie na adres wydarzenia@visitbydgoszcz.pl
______________________
Bydgoskie Centrum Informacji nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek zmiany miejsc, godzin i dat wydarzeń.